Comptine d´un autre été: l´après midi



jag saknar mitt liv i en bråkig familj med hund katt och hela jävla karusellen. jag saknar att bråka med min bror om oväsentliga saker som vem som tog det sista rostade brödet och saknar att tjaffsa med min syster om vem som ska välja kanal på teven. jag saknar mina föräldrars långa samtal vid matbordet om fredagskvällarna med ett glas vin och jazzmusik. jag saknar att tvingas gå ut med hunden fast jag inte orkar jag saknar pappas gnäll om telefonräkningen som alltid har varit alldeles för hög och jag saknar att bli så sjukt förbannad och arg på allihopa. jag saknar resor till liseberg jag saknar julen i thailand jag saknar allting
istället för att sitta ensam i en tom lägenhet med en mamma som aldrig är hemma. jag saknar allting
jag hatar det faktum att min mamma är tillsammans med min kompis pappa. jag hatar att jag inte kan bo i huset för att där blir jag beskylld över ett misslyckat äktenskap och att bli tvungen att stänga in sig i badrummet för att det kanske gått åt ett eller två glas vin för mycket. jag hatar att jag inte kan förstå varför det inte kan bli rätt någonstans jag hatar att jag inte förstår varför det inte finns några rätt och fel i det jag gör. att det mest finns fel. jag förstår inte varför jag fått dörrar i ansiktet. jag hatar att jag inte kan ta upp telefonen när det ringer för jag kan inte prata med honom.  samma blod som rinner i mina vener. det har blivit så fel. du har varit så fysisk så verbal jag kan inte. jag vill inte frysa till när du säger att du vill att jag kommer tillbaka hem jag vill inte vara tvungen till att vinet i boxen finns kvar när kvällen är slut för då måste jag åka jag kan inte. rädsla för samma människa som är grunden till att jag finns. jag kan inte jag hatar att allt har blivit som det är. jag hatar att inte ha ett hem någonstans
jag hatar det så jävla mycket
jag hatar det så jävla mycket
jag hatar det så jävla jävla jävla mycket

Kommentarer
Postat av: klara

lilla vän, livet är inte att leka med men.

jag finns iallafall här någonstans, om du behöver något att luta dig emot. den där texten var inte så rolig nämligen ;/

2009-05-27 @ 22:32:37
URL: http://kklaris.blogg.se/
Postat av: t

jag älskar dig och får så ont i magen när ja läser detta! jag vet att du vet.. im here for you! <3

2009-05-27 @ 22:46:54
Postat av: A

Jag hatar att du känner såhär! :*

2009-05-27 @ 23:55:31
URL: http://kinkyboots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0