14.04


idag är det fredag och jag och fina tjejer planerar förfest + lite utgång. peppen är.... förvånansvärt låg. jobbar imorrn och jag är lite orolig över c som ligger på sjukhuset....lite ledsen tjej liksom.
och jag mår så sjukt illa av alla piller jag måste stoppa i mig. inte ok plus att jag måste äta dom i samband med måltid tre gånger per dag. SYND för jag käkar inte tre gånger varje dag. röv liksom

jag ska börja leva tvärt om livet för att göra alla arga och irriterade och bara för att jävlas. bli lite mystisk och spännande.
eller bli en obstinat femåring
eller så ska jag försöka bli lite mjukare och ha lite lättare för att ta andra människor till mig. inte tänka OM eller MEN. bara öppna hjärtat lite och släppa in. för jag har fått så mycket skit för att jag beter mig kallt.
men och andra sidan.... varför ska man ändra på sig för att andra ska bli nöjda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0