00.25


idag var jag fortfarande full när jag gick upp för att sätta mig i en bil upp till det stället döden är så sjukt påträngande. att andas där är som om man har lungorna fyllda med vatten, allt man ser är ren och skär död. död
dit människor kommer för att dö
sista gången jag såg henne i livet
sista gången
jag citerar en film, en så galet jävla bra film, "....when you have seen death. like really seeing it, makes dreaming about it so fucking ridiculus"
och fan vad det stämmer.


igår blev jag somsagt full och minns inte så mycket. jag har kommit till det stadiet att jag skrattar åt mig själv för jag är ju så jävla komisk så det finns inte. haha
häng på asian, blev bjuden på en massa öl och höll på att bli halvt nerslagen av en brud vars pojkvän har sovit i samma rum som jag, FÖRLÅT DÅ LIKSOM
mötte upp jonas vid b&b och sen gick vi in och drack öl och blev fulla
heeelt ok kväll :)
men förutom en gränslös bakfylla så mår jag ok
inget flaxande hjärta bakom revbenen
inget tryckande i bröstkorgen
jag får väl bara be om ursäkt för mitt otroligt pinsamma beteende
haha herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0