1335


alrighty. såhär är det.
jag avskyr när folk ljuger för mig. små vita lögner hit och dit blir väl alla utsatta för, men jag kan nog tala för alla när jag säger att de flesta inte tycker det är ok när folk ljuger för en, och speciellt inte när man står personen nära.
Jag ser det som en förolämpning mot min intelligens, och ja jag vet att jag är smart. kanske inte ur ett akademiskt perspektiv men jag VET att jag är jävligt safe. Och det finns inget annat i hela världen som kan göra mig så upprörd som när andra människor kallar mig dum, trög etc för jag är bättre än så. Då får ni hellre kalla mig ful eller nått liknande, det fixar jag. 
allvarligt talat, tror du att jag är dum i huvudet?
Jag blir så jävla irriterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0