11.14


måndag. sleten, trött & uttråkad.
en sjukt dryg återkommande känsla.

lyckades försova mig två gånger imorse, fint. tillbringade kvällen ensam i systers lägenhet och det var, som vanligt, sjukt nice. lyckades dock inte somna förrens vid halv sex imorse, just pga att hennes grannar tydligen lider av tvångstankar och måste spola fem gånger i halvtimmen. och ja, jag har räknat.

jag är sjukt förvånad. väldigt, väldigt förvånad. jag har tydligen lyckats klämma till ett vg i de flesta ämnen, vilket är jävligt lustigt om man tänker på min otroligt höga frånvaro & total ignorans när det gäller i skolan.
menmen, jag klagar inte!

nu står jag och väntar på fröken back som ska skolka matten. that's my girl!

och änsålänge är vardagen fylld med tristess & nu måste det fan hända nått innan jag vissnar ihop och dör.
och helst (endast for god's sake!) postivia grejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0