13.03


and so it is christmas.

japp. jag ville ta livet av mig när jag vaknade imorse. jag orkar inte.
känns som det sista andetaget innan hoppet.
den sista riktiga julen
sista julen i mitt hus
sista julen utan dåligt samvete
en hel dag då man måste gå runt och låtsats som om allt är SÅ JÄVLA SKITBRA
hej vi är lyckliga och glada och världen är så underbar och nu är det julafton så nu är det dödsstraff på att inte le
nää.
vilket jävla bestyr
jag citerar jeffrey:
"julen är en högtid då man måste vara trevlig mot människor man egentligen inte tycker om"
bara för att man måste.

och idag är det julafton och jag har inte ens köpt en enda julklapp
skräll
nää jag orkar inte.

det här är kanske inte så konstigt, min oerhört pessimistiska inställning, men det är ändå ganska grovt från en som brukade ta upp och leka med alla tomtar & spelade julmusik i augusti...
jag har nog slutat vara barn
bara en jävligt jobbig brud

MEN GOD JÄVLA JUL FÖR ALL DEL!!!!!!!!!
hoppas ni spyr av all julmat (i med att det är mest bara kött på julborden hoppas jag sannerligen att ni mår illa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0