14.18


baah.
fortfarande kvar i skolan. vill hem.
har ont o huvudet & magen är tom och jag är hungrig.
har varit en sån sugig jävla dag hittills. öööh faan jag pallar inte dude
crap crap crap crap crap
fan också om det inte blir bättre. då jävlar i min låda kommer jag bli fruktansvärt bitter lite senare ikväll
och inget kul har man att se fram emot heller
crap skit crap
bara en satans massa prylar som jag måste börja flytta
tömma mitt rum på saker och minnen sen 17 år tillbaka. känns jävligt ofett & jag drar mig för det men nån gång måste det göras. för mamma tjatar & gnäller för hon vill därifrån
fint för dig förjävligt för mig
well well well "du är inte myndig så vi bestämmer fortfarande över dig"
yeye visst. ingen bestämmer över mig. ingen
det enda´jag vet är att jag kommer bli 70+ och vara en jävla bitterfitta som skäller på folk på bussen
eller som klipper ut alla matkuponger som finns för att tjäna 20 ynka spänn
sån kommer jag bli

men nu ska jag hem och jag är fortfarande ganska ung. vaaa who am i kidding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0