14.32

åh.
nu är jag ledig. ledighet i nästan tre veckor framåt (förutom jobb)
och fan vad skönt det ska bli. tjuter av lättnad!

är så sjukt himla jävla skittrött så att det finns inte.. steg upp vid fyra imorse, och blev upphämtad av Emilia med pojkvän runt kvart över fem och befann oss halv sex, 05.30, på mcdonald's för personal(mc)julfrukost!
jag höll min vanliga dagsrytm och det innebar alltiså runt en timmes sömn för mig inatt då.
sen vidare till skolan för att leka & fika med alla turism-eleverna. fedttttt
naeh.
efter en massa tävlande stod det ju klart att sp07t-brudarna är skitbra & för det vann vi en aladin-ask att dela på. generöst!!!!!!
sen delade vi ut julklappar och jag fick i min ägo ett par neongröna hjärtformade sol-glasögon, så sjukt jävla fula men ändå sjukt jävla snygga så dom ska användas i sommar må ni tro! själv så blev min present saftsoppa (på jobbets bekostnad) för man ska ju såklart vara klantig och glömsk somvanligt! men ändå!
efter det var det konsert i bergman och det får man ju inte missa, och det var bra somvanligt.
Sture är ju somsagt världens bästa skola, om det nu finns sånna....

nu ska jag gå ner och sova en massa mycket och sen ska jag och tova fira att det är torsdag & julavslutning, och hur firar man bäst på? Jo, öl! öl i mängder.
annars är det utgång & jobb som gäller för hela slanten i helgen. mhmhm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0