15.26


ok jag har blivit sjukt dålig på det här
slängde väg blogginlägg efter blogginlägg innan men nu går det ganska trögt på den fronten
jag skrev inte på hela dagen igår, men det beror inte på att jag hade SÅ mycket att göra. nää. jag gjorde mest ingenting
lov gör mig förslappad

ok nu är det måndag och om två dagar så ringer det nytt år
så jag har alltså två dagar på mig att få detta bli det bästa året ever
jag kan ju säga utan vidare eftertanke att jag är helt säker, for sure, att det inte kommer att hända
jag hoppas, fan vad feta hopes jag har, att 2009 kommer bli sjukt mycket bättre
för jag vet hur de flesta unga herrer fungerar
jag har inte två föräldrar till som ska skiljas
och det kan bara inte gå sämre i skolan
så man kan ju alltid hoppas

nu ska jag göra mig igenkännlig och så att folk inte skriker och springer sin väg när de ser mig
och möta tilda & adrian i stan
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0