15.33



nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gått upp!
jag är jättevarm och det är skitbra, för då betyder det är sjukdomen håller på att gå ur kroppen! SJUKT BRA.
dag nr. 3 som sjukling och jag hatar det. inget roligt alls.
men, nu när jag tillochmed kan gå igenom huset (jag är ensam, givetvis) endast iförd trosor utan att det gör ont nånstans eller att jag håller på att dö av kyla så så betyder det att jag är på bättringsvägen. WEIHO! för jag blir aldrig sjuk, aldrig. men när jag väl blir det, åker jag på det nått så fruktansvärt... it sucks.

MEN. det finns några bra prylar som har kommit ur det här. jag listar:

1. sjukt bra för min lilla ekonomi. jag har hållt mig på ett paket cigg sen i söndags kväll. fattar ni?!?
2. viktminskning. jag har gått ner galet mycket, och jag är påväg till min gamla saknade figur! GOTTA LOVE IT!
3. annan smärta blir mindre påträngande. jag har tydligen töjt mitt öra 2 mm och jag har inte märkt det. och sen så blir psykiska prylar också mindre jobbiga.
4. man får sova. fast det är jag ganska trött på.
5. alla tycker synd om en och man får allt man vill ha i matväg. fast jag kan inte äta nått. crap

NU ska jag gå ut och una mig en cigg! första idag!
/c

Kommentarer
Postat av: kim

vad bra att du börjar bli frisk carro!

2008-12-03 @ 23:53:25
URL: http://diaryandherself.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0