15.35

ok
idag är det dagen efter juldagen och jag mår väl som förväntat
gårdagen var bra, kunde blivit bättre om jag inte hade druckit så satans mycket öl & gjort bort mig. menmen
sen så har jag blivit nån sorts idiot-magnet som bara drar åt sig idioter. eller rättare sagt, jag dras till idioter. sjukt

vaknade upp på oväntat ställe där jag inte har varit på mycket länge
det känns välbekant men ändå sjukt långt borta
det var en bra tid i mitt liv men jag vill nog inte ha det där igen
jag har förändrats
jag är inte densamme
förlåt

jag hade visst också värsta emo-tjutet inatt också.
jag minns att jag snackade om en vardag utan färger
bara gråzoner. inga kontraster
och jag önskade dig all lycka i världens och alla regnbågens färger i ditt liv
crazy lady!
tror jag grät också
herregud jävlar i min låda nu får det vara nooooooog!
men jag har saknat dig. som min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0