11.00


herre min skapare dra mig baklänges på en liten skrinda (jag har för mig att det var j som brukade säga så, men iallafall) vad kaffe är gott!

jag ljög innan att jag inte var hungrig. så macka, kaffe och en liten, liten kaka blev min frukost.
nu ska jag & back ut och ta en cigg, och då kan man ju säga att morgonen är fulländad. fast ännu bättre skulle det ju vara att vakna av att det var någon som andades i nacken på mig, men det är ju lite att be för för mycket.

antingen är det för att jag har gått upp onarturligt mycket i vikt, eller är det för konsumtionen av p-piller som gör att alla mina linnen, t-shirts osv nu har blivit för små. jag hoppas dock att det är för att brösten växer och inte magen.........

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0