14.39


hm. jag är påtagligt nyktrare nu än vad jag var när jag skrev det förra inlägget imorse. vilken kväll vilken kväll.
jag förvånar mig själv än en gång hur DUM jag blir och vilka korkade saker jag säger (som jag inte ens menar, och som jag inte ens vill!) och det är sjukt pinsamt nu dagen efter....

men iallafall. träffade en random dude igår, som jag egentligen inte känner. träffat honom har jag gjort, men inte såhär. vi hann prata om djupa grejer UTOMHUS.. det var sjukt kallt, men det var det värt. R :)

ikväll ska vi till sandwich och sen ut, och det blir bra!

(Åsa och kim. hur ofta fattar man dagen efter vad som hände??? :))

/c

Kommentarer
Postat av: å

hahah vi är sämst

2008-11-08 @ 16:02:05
URL: http://oroshjaerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0