23.10


helt slut, helt slut!
har fått låna en systemkamera från skolan idag, och jag är helt IN LOVE! nån fotofantast är jag inte va men hur lätt är det egentligen... well well jag lär väl mig.
vad har jag haft för mig idag då? upp till skolan vid sju-snåret imorse, lika jobbigt as always och kaka på kaka så började min dag med franska som första lektion. merde putain är det enda jag ska säga om den saken...
sen efter skolan blev det en runda på stan med Catta och lite planering för morgondagen och helgen i stora drag, det blir fresh. sen träffa mor, få lite smink o sånt brudtjaffs, fika hos sis och sen lite annat. helt okej dag!

imorrn är jag sjukt pepp o det vi ska röjaaa brudar! :) :) :)

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0