carpe diem

hallå.

jag hade nog den mysigaste morgonen på länge. halvvaknade av att jag låg och kramades med J, det var varmt och skönt och hade sovmorgon. idag regnar det inte heller, är inte så farligt kallt och jag har hunnit dricka kaffe. Nu efter denna lektionen (svenska) har vi idrott och jag ska vara med på idrotten på första gången på hela läsåret! Skitbra. Älskar gympa, älskar skolan!!

Det känns fortfarande som jag går runt med bomull isolerat runt hjärnan, att jag snart kommer vakna upp och allt är som vanligt igen. Usch, det låter så klyschigt! Och jag vet naturligtvis att det inte kommer hända, att det här är NU och tiden kommer inte spolas tillbaka hur mycket jag än vill.
Åh! Jag var så lycklig innan, när jag väl tänker efter! Jag begriper verkligen inte att jag lipade åt små skitsaker som egentligen inte betydde något, när jag egentligen hade allt. Men man är aldrig nöjd, det spelar ingen roll hur mycket man har och hur lyckligt lottad man är, det är alltid något som är fel eller som saknas. det suger. men jag får väl lära mig att fånga dagen?

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0