mindfucked

jaha.

hej. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. hur jag mår kanske? inte så bra. det känns kul att hela min tillvaro har och ska vändas ut och in och upp och ner utan att jag har ett skit att säga till om eller några som helst valmöjligheter. det känns ju sådär. livet är för kort för att gnälla, jag vet det, men allvarligt talat så skiter jag i det!! och sen kan jag ju bara be två specifica personer att ni kan FETGLÖMMA att jag tänker acceptera det här. fuck you

MEN sen har jag världens bästa vänner ever och en fin J som finns. ni är så jävla, jävla, jävla bra så det finns bara inte. tack för att ni finns och för att ni står ut med mitt tjat, gnäll och mina tårar. utan er skulle allt inte kunnat funka.

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0