åhå!



fan vilken jävla morgon. Vaknade och insåg att min buss gick om en kvart, så jag behöver knappt påpeka om vilken fart jag hade när jag flög runt i huset... upptäckte sedan att min busstidtabell har blivit ändrad så att den går 07.29 istället för 35, och dessa hela 6 minuterna spelar faktiskt oroväckande mycket roll... men jag hann faktiskt komma iväg i rätt hyfsad tid, men när jag står och väntar så kommer jag på mig själv med en kaffekopp i handen, så om nån råkar på syn på en ganska ful, blommig kopp på Gubbängsvägens busshållsplats så vet ni att den är min...
Bussturen gjorde mig bara ännu mera tjurig, satt bland annat och störde mig på fula mäniskor, som såg för glada ut för en jävlig tisdagmorgon, som trängde sig, som satt jämte mig osv osv.
Fast nu så när jag har tagit bort italienskan från min kursplan och ska läsa Foto A så känns det sjukt mycket bättre. Jag är nästan glad.
Fast jag tänker på dig. dig med stort J, faktiskt... och jag saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0