how the cookie crumble


ooooooh klockan är kvart över två! och jag sover inte! och sen så är jag så sjukt täppt i näsan så jag typ inte kan andas. ganska jobbigt. börjar ångra min powernap som jag tog hos anton innan.
sen så har min dumma dumma dumma syster tagit balsamet så möjligheten till att se okej ut imorrn på skolfotot är ganska körd. fan också.

mmm. ska ut i köket och hitta något att stoppa i mig. är sugen på käk HELA TIDEN nuförtiden. antingen är det för att jag käkar p-piller igen (troligtvis den anledningen) eller för att jag är gravid. och peppen för att skaffa kiddos är ju inte överdrivet stor om jag ska vara helt ärlig. well well.
jag ska slänga upp lite bilder här på bloggen imorgon hade jag tänkt... och skriva praktikrapport och fixa ledighetsansökan. och packa. kul torsdag!

godnatt.
/c

Kommentarer
Postat av: tovis

gulligt med minicarros! :)

2008-09-25 @ 08:07:22
URL: http://tovaback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0