10.48



ok jag sitter på turismlektionen och gör somvanligt INGENTING.

Senaste:

1. mening du sa: jag sa till tova att hon är en jävla tönt
2. personen du pratade med: tova?
3. du fick sms av: öh. mamma
4. du kramade: sandra
5. kläder: mörkblåa jeans. vit t-shirt med svarta ränder, svart kofta & sjal. ASKUL

Imorgon:
7. är det: onsdag? och jag ska jobba ;(
8. planer: skola. jobba. plugga

Favorit:

10. nummer:  6 är mitt lyckonummer. hä-hä-hä
11. färg: öh. det skiftar, helt klart. typ färgstärkt
12. årstid: våren. helt klart. fast det skiftar. fan jag blir aldrig nöjd

Frågor & Svar:
13. saknar du någon?: jo. jag tror det. ibland. skulle va kul att kramas om nätterna
14. humör för tillfället: seg, hyffsat glad. röksugen.
15. det första du gjorde i morse: bad min mamma dra åt helvete för att hon väckte mig i tid....
16. vad åt du sist? öh. har inte käkat nått idag. så det får bli kvällsmaten igår.
18. tror du på distansförållanden: asså. det kan väl funka. fast det är nog jävligt pain
19. vem tänker du på just nu?  hm. på mig själv? nä.
20. tror du att personen tänker på dig med? haha. ohja
21. vart reste du sist? reste? om hylte är långt nog så är det nog dit. annars göteborg förra helgen.
22. vad gjorde du igår kväll? jag var hemma hos pappa med resten av packet.
23. liknar du din mamma eller pappa? ingen. typ min pappas sida.
24. ler du ofta? jag gör ju det
25. kärlek, skönhet eller kreativitet? alltihop på samma gång. om man får svara så.
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? jag har sett en sådan en gång i hela mitt 17 och åtta månaders långa liv. men jag önskar mig saker hela tiden.
27. i vems säng sov du i igår natt? min alldeles egna förfan
28. vilken färg har din tröja? vit med små svarta ränder

Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? japp. jag är en riktigt tjej
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? klart jag har. jag är sjukt lipig
31. gråter du när du skadar dig? jo, om är riktigt på humör på kan jag börja tjuta RIKTIGT mycket

Lycka:
32. är du en glad person? jo jag är ju det. ibland så mår jag dåligt av att må dåligt. fattar ni?
33. vad gör dig glad? diverse berusningsmedel, mina vänner och min hund.
34. önskar du att du var lyckligare? det är väl självklart. jag är en sån som aldrig är nöjd.
35. är lycka överskattat? jag vet inte. klart det inte är det, men ändå jo... man KAN inte vara lycklig hela tiden. om människor kunde deala med det så skulle nog allt vara en smula lättare.
36. kan musik göra dig glad? jag blir peppen själv!

Kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? japp.
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? japp.
39. har du varit kär? HAH. jag är stenkall. men jo det har jag
40. tror du på kärlek?  jag vill tro på kärlek. det är väl en smula svårt i nuläget men JO. kanske inte kärlek som varar livet ut, men jo. jag tror fan på kärleken

Hat:
41. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ohja. det är väl det jag gör när jag är förbannad. börjar tjuta och sen skrika.
42. har du blivit sviken någon gång? haha. ja. om ni bara visste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0