12.51


nu sitter jag på turism-lektionen och är trött, seg och förkyld..
tog lite sovmorgon imorse, vaknade och upptäckte att min buss gick om tjugo minuter så jag orkar faktiskt inte gå upp och engagera mig...... så jag tog bussen vid tolv och nu är jag här.
jag är helt utmattad i hela psyket pga alla PSYCHO drömmar jag har drömt! först höll jag på att bli mördad. sen så hittade pappa två barnlik i källaren. sen höll nån på att dränka mig. yeah you name it.

igår jobbade jag kväll och somvanligt när Christian och Peter har skiftet tillsammans med mig så gör vi INGENTING. vi tog lite kul bilder som jag slänger upp sen om jag har lust.... och så planerade vi vilken milkshake-syra vi skulle "låna" till äggets fest nästa helg. vi är ju inte den som är den som drícker rent ;)

eller.....?

ccc

cc 

jag & chrille på nyår. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0