16.15



jag har blivit helt blank. det rör mig inte i ryggen. du rör mig inte
konstigt att man kan känna en sån total likgiltighet för en annan som har påverkat en så
men mest känner jag mig bara dum. dum för att jag varit en idiot mot dig
behandlat dig på ett sätt som jag absolut inte tycker är ok. men jag är ju bara människa
man blir ju som man umgås, som man säger. förlåt
men förutom att jag känner skuld och dåligt samvete så bryr jag mig inte
inte nånting
allt har väl bara blivit kasst för att jag inte... inte vill. ville
men det förvånar mig. det förvånar mig att jag har visat mig vara så kall. hjärtlös
jag som alltid haft lite mer hjärta än alla andra.
jag har liksom kunnat älska för två
men du rör mig inte ryggen. förlåt

och nu ska jag ha utvecklingssamtal och hela den prylen känns bara så jävla överreklamerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0