Lovar du ...


Lovar du att vara ärlig? JA

Du heter: Caroline

Smeknamn: öh. Carro, carrosh, carrow, caruscka (va i helvete liksom när blev jag polack???)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Yann Tiersen - Comptine d'un autre été l'aprés midi

Beroende av: cigg, vänner, diverse värktabletter

Vad behöver du mest just nu: pengar. lite omtanke & värme skulle inte vara fel heller

Vad tror folk om dig? öh. folk tror att jag är ganska ointresserad och ibland typ... skitnegativ. MEN HALLÅ JAG ÄR IRONISK!

Vad får du oftast komplimanger för? ögonen

Vad säger du för att imponera på någon? jag vet inte. hur har jag imponerat på dig?? om jag nu har gjort det vill säga...

Hur imponerar man på dig? någon som kör sitt egna race typ. inte goes with the flow och utmärker sig lite

Brukar du skratta för dig själv? njae. jo ibland. du täcka ål for god's sake

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: carro var är du??

Var bor du? öh just nu hos mamma i stan. folkparksvägen 24. annars är jag hos pappa i söndrum

Trivs du där: nästan

Äger du några converse: jag går på sture och är "alternativ" så ja det är väl klart som solsken att jag gör

Sprit, cider, vin eller öl:  ÖL

Vad har du för mobil: nån sony ericsson walkman-pryl

Nästa mål i ditt liv: ?

Hur svarar du i mobilen: hallååå

Vem ringde du senast? sebbe

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: aa det går bra

Antal timmar sömn inatt: typ 4

Sov du ensam: japp

Brukar du komma i tid: haha. jobbet ja skolan nej

När mår du bra: hm. när saker funkar som dom ska och jag inte har något att whina över. full brukar också funka

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: helt ok glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: jag vet inte. olika. men oftast starka färger

Vad tycker du om fötter: så länge jag slipper ha närnärnärkontakt så gör det väl inget att folk har fötter :P långa tånaglar är dock nått av det vidrigaste jag vet

Vad saknar du: mikael

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!

När brukar du oftast gå och lägga dig: någon gång vid tre kanske

Är du blyg? haha. naeh det kan man väl inte påstå

Sysslar du med någon idrott: ...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaeeee. kanske.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ligga!

Är du nöjd med ditt liv: helt okej

Vad är det värsta du vet? när folk behandlar en som skit. städa. skolan

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? MYCKET. runt 800 spänn kanske. beror på hur mycket pengar jag har

Vad längtar du till? ledighet. festival. helgen

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag

Vad är det finaste du fått? måste ha varit när Mikael överraskade mig med en resa på vår halvårsdag. och alla andra gångerna han ställde upp för mig och verkligen fick mig att känna mig bäst i hela världen.

Om fem månader: har jag precis börjat trean

Om ett år?: har jag nog precis kommit hem från thailand och har studenten framför mig :)

Du samlar på: inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika. typ tova eller matilda

Har du strumpor på dig nu: yesbox

Är det okej att gråta: klart det är det. dock så har jag svårt för att lipa inför andra. då måste jag vara riktigt, riktigt ledsen isåfall

När grät du senast: igår

Bär du glasögon eller linser: linser.

Har du piercing: japp. navel & bröstvårtan

Vill du gifta dig: haha verkligen inte. äktenskapet är en lögn

Vill du ha barn: nej

Är du bra på att laga mat: PANNKAKOR

Är du flygrädd: jag är ju det. det brukar eskalera i gråt och panikattacker

Hur vig är du: jag är lika vig som en 90årig tant ungefär

Vilken är din favoritglass: Ben & jerry new york super funk

Tror du på ett liv efter döden: förhoppningsvis inte

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Vilken ögonfärg har du: bruna

Röker du: jo

Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig

Vad är det viktigaste i livet?: att man är nöjd med sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0