16.54


ok
begravning + pms = inte ok combo alls.. jävlar vilka dagar.

fast... veckan har varit lite ok ändå, fastän mina störda ups and downs. Liseberg med min min min min min fina jonas i tisdags. vi fick helt enkelt ett ryck och bestämde oss för att göra nått spex på min sista riktiga dag på sommarlovet, så vi tog bussen upp till gbg vid fem på eftermiddan, drog runt lite på stan och hann åka lite på liseberg, för att sen gå ut och bli fulla och ta bussen hem klockan tio i tre på natten. Hamnade i säng runt fem och sov sen till fyra. Sjukt värt.
Och resten har veckan har tillbringats med Jonas. Det finaste i hela jävla världen. Jag har nog aldrig varit såhär kär i hela mitt liv.
ikväll blir det fest för mig och min bror i söndrum. Fira oss ordentligt!

(carrojagtror..jagtrorattjagälskardig.jonasdetärokjagälskardigockså)
helt plötsligt har de där tre små orden en helt ny innebörd. och jag känner det i hela kroppen.
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0