14.19


hej

sitter här i källaren i k-huset och egentligen måste jag redigera bilder men jag orkar  inte
jag har fått mina kläder från den låsta lägenheten och jag blev så glad att jag nästan grät
det gick det gick det gick
det känns bra

det blåser ute och det är kallt. gräset ute på gräsmattan, på vårat kära stureplan, är nertrampat och gammalt
det är bara februari och jag börjar få lite vårfeelings
inte bra inte bra
man blir mer besviken när det snöar då. det är som allting annat
det är inte lönt att få feta hopes om något som man ändå vet är förlorat redan från början jag hatar sånt
jag hatar ännu mer att jag inte pallar inte vågar
men jag vet att det ändå inte kommer gå som jag vill och då är det så jävla olönt och opepp att jag har försatt mig i en situation som jag vet att jag inte kan hantera som jag vet inte kommer att fungera
jag suger på att hantera
hantera är inte min grej
fan jag får inte tänka såhär får inte inte inte inte
för om jag tänker så känns allting så jävla ookej och hopplöst och jag blir så jävla rädd så att jag inte vågar göra nånting
mycket bättre att bara go with the flow och inte tänka
måste sluta tänka så mycket
måste måste måste

jag tror inte att du har någon somhelst aning att jag tänker som jag gör
eller kanske
och kanske väljer du bara att skita i det
men jag vet inte
MEN JAG PALLAR INTE att få ett broken heart igen för femhundraelfte gången sorry
jag är så jävla töntig jag skulle kunna göra allt för att vara orädd igen allting allting
och jag ältar allting allting om och om igen men vad fan ska man göra
ingenting

det här var inte meningen att bli ett emo-inlägg men förlåt då så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0