17.20


ok. nu skiter jag i det här.

jag har varit sjukt emo och gnällig nu i ett bra tag och NU SKITER JAG I DET. helt allvarligt talat, vad har jag för rätt att klaga hela tiden? visst, det är ett par grejer i min tillvaro som suger så jävla hårt men jag orkar inte gå runt och vara bitter på livet när det finns så mycket annat att glädjas åt. liksom hallå, jag har världens bästa vänner och jag kan om jag vill i skolan, jag har fan tak över huvudet & käk när jag vill och pengar och kläder och det finns faktiskt folk som tycker att jag är rolig & snygg och tillochmed underbar (philipppppppp :)) så varför hålla på o bitcha? näää

och jag bryr mig inte om du har snackat skit om mig ALLA snackar skit om ALLA. vi kan hångla istället.

haha. jag har precis blivit vän med en tjej som jag HATADE innan på facebook. det är bara kul att du smekte mitt ex på halsen med din fot när jag låg brevid, sånt som man garvar åt nu men ohmygod vad förbannad jag var! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0