21.29



asså.
man kommer hem för att hämta grejer och vad får man träffa då? jo ett fullt jävla blockmongo. en full jävla idiot som lovade för femtielfte gången att lägga ner att dricka. fan och det värsta är att jag faktiskt trodde på vad du sa den här gången. pfft!
JAG ORKAR INTE MED FOLK SOM LJUGER
jag har fått nog av alla som är så satans oärliga. varför inte berätta att du inte vill lägga av? då skulle jag sticka härifrån kvickt som fan i med att det inte är så jävla spex att komma till skolan efter att man har fått en dörr i ansiktet.
jävla idiothelvete

hjälp mig. det behöver inte vara mycket. erbjud lite av din tid ditt sällskap och få mig skratta lite. det skulle betyda så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0