23.50

hej

människor är så jävla knäppa. killar är konstiga & brudar är wacko. jag har alltid varit duktig på att ha dömande åsikter (för mig själv) men nu har jag kommit till insikt om att jag är exakt likadan. inte ok.
det man inte vet mår man inte dåligt av. det är nått som jag måste hålla sjukt hårt i och hoppas att du är lika trög som jag en gång, och fortfarande är.

i fredags var jag som en kär skolflicka, höll i handen och var måttligt berusad & glad. ändå så hoppade jag på en annan buss med en annan person. vi hoppade av bussen vid fyra och gick hem och det var iskallt och jag höll på att nyktra till. vi somnade inte förrens vid fem, sex och jag hade annat i tankarna hela tiden. fick inte mycket sömn, men på nått underligt vänster vaknade vi vid kvart i fyra och upptäckte att det var dåligt väder ute och det tar en timma att åka in till stan. inte ok.

lördagen spenderades hemma hos åsa med vin, men istället för att hoppa av bussen i stan och göra gatorna vingliga så satte jag kvar och åkte hem till söndrum & till huset. somnade till i soffan och blev väckt av ett telefonsamtal från en sjuuukt packad figur, som sen trillade, bokstavligt talat, in i mitt rum och snarkade så att taket lyfte. denna människa hade dagen till ära vit skjorta och frack, och jag tappade SERIÖST hakan när jag såg det & då det absolut inte är likt den jag lärde känna... tillochmed piercingen i näsan är borta. vet inte om jag gillar det men du är väl ok ändå....... haha

och idag har jag jobbat. dude that is waackkeeeeeed

Kommentarer
Postat av: Emelie

seriöst du missade ingenting ute i lördags! Sjukt Tråkigt!

2009-02-23 @ 13:02:23
URL: http://totallyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0