03.28


nu är klockan mycket
jag har intagit berusningsmedel som får mig att bli nostalgisk och jag tänker på fel saker
det får mig att känna det jag tryckt bak och känna det jag inte vill känna
du sa alltid att du hatade kent men det gör du inte egentligen
du ville bara aldrig erkänna det
för saker som jag tyckte om det hatade du
det jag respekterade kastade du på marken och trampade på
så det gick sönder
i tusen bitar
jag har gått i tusen bitar
du är i tusen bitar men jag kan inte plocka ihop alla skärvor
och sätta ihop dom
så att
du blir hel
du är en metafor för allt jag inte fick
för att jag har tappat
i tusen bitar
som jag aldrig kan limma ihop
det är inte du
aldrig du
det har aldrig varit du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0