08.39



måndagmorgon och jag hann faktiskt dricka kaffe imorse
dagens i-landsproblem (änsålänge) handlade om sockar
jag har hål i dom. på hälen
så jag tänkte först att om jag skulle få skåskav, att jag skulle ta med ett par extra till skolan
men det skulle ju vara ganska bökigt. vem fan springer runt med ett par sockar i väskan liksom
så jag kunde ju lika gärna byta till ett par hela när jag väl var hemma
men det är ju jobbigt att knyta upp skorna

så det fick bli dom med hål i.
och jag lovar att hålla er uppdaterad i om jag fick skoskav eller inte.

nu ska jag lära mig jättemycket om den industriella revolutionen.
eller nått

Kommentarer
Postat av: anonym

jag har sockar i väskan! de är väl inget fel med det eller? huh

2009-01-12 @ 08:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0