17.19

åohoh vaknade precis

hade sjukt kul igår! förvånansvärt bra.
tova & jag landade hemma hos mamma i lägenheten runt nio och började fixa inför kvällen.  vi peppade!
alkoholintaget var dock sjukt litet men det var fint ändå!
höll på att frysa knäna av oss när vi traskade in mot stan igen runt tolv, halv ett snåret och fick stå i kö i ytterligare tjugo minuter för att komma in på underbar.
fan asså, jag kan inte minnas när jag dansade så mycket sist! och jag kan heller inte minnas att jag någonsin har fått så många komplimanger! (aka sjukt kåta killar.....) men whata heck, kul hade vi!
vid kvart över tre landade vi hemma hos någon johan och HERREGUD vilken jävla lägenhet!
det var typ dubbelt så stort som mitt hus och taket var enda upp till månen typ......
så efter vi hade spelat tv-spel, lyssnat på skön musik och bara snackat skit så tog jag & tova tag i våra liv och tog bussen hem till mig vid tio över sex imorse.
äeh, bästa kvällen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0