18.25


Har fikat och gått på stan med tovs idag. Ett gigantiskt armbandsur och ett svart headband följde med hem ("du är inte rädd för utgifter du" - Emils pappa) vaknade med peppen imorse men sen efter en stund på stan sjönk den drastiskt. Vet inte riktigt vad det berodde på, det var inte kaffet på espresso house och det var definitivt inte sällskapet. Men det var nånting.
Nu kollar jag på samma scrubs-avsnitt som igår och på hundcoachen på tv4+. Som btw ser helt retarded ut.
 
Får helt jävla ont i magen blir helt blockad i huvudet och känner hetsen av att lägga ner först såra först innan det själv händer mig. Låter helt knäppt och konstigt jag är kär tjej och har haft den finaste helgen på länge men det där samtalet som aldrig togs gör mig fortfarande helt tjock i halsen.
Kanske för jag vet hur svårt det är för mig. Hur jävla assvårt det har varit och fortfarande lite är. Det där med den andra före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0