01.30


just nu borde jag egentligen ligga helt medvetslös i sängen av ren och skär trötthet.
borde men det gör jag ju inte. jag fattar inte. jag har sovit tre timmar på två dygn men jag kan fortfarande inte sova. jag är trött men inte söming. och varm, något så sjukt varm! den här lägenheten är som en bastu.... men imorrn får vi nycklarna till den nya lägenheten och det kommer bli helt awesome!

nää nu ska jag ut och röka. skulle kunna dricka lite varm mjölk
fast jag dricker ju inte mjölk och har inte gjort dom senaste sjutton åren och typ elva och en halv månaderna. så det blir ju lite svårt...




lite ledsen lite arg
jag fattar inte
jag blir fortfarande så jävla förbannad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0