10.28


puss på fina människor.
puss på jonas!

vi pratade om livet vi pratade om allting vi pratade om oss
du är den första som jag inte känner mig sårbar inför du är den första som jag känner att jag kan falla handlöst för
jag är inte livrädd
som jag brukar vara gentemot andra
du är den första som fått mig vända blad byta kapitel och börja om
du får mig att glömma allting om allting annat du får mig att bli fjorton igen
det gör ingenting om det inte blir någonting av det hela
eller jo visst gör det det
men grejen är att det är så jävla skönt att det är du jag tänker på det första jag gör när jag vaknar
att du är den sista jag tänker på innan jag somnar
det är konstigt att jag inte har en mur framför mig nu att jag inte blir iskall att jag inte blir hjärtlös hård och kall inombords
som jag brukar bli när jag låter någon komma lite för nära du vet jag orkar inte sånt inte egentligen
men det är nått med dig som får mig att släppa allting annat

haha. fjortonårigtjej.se

Kommentarer
Postat av: e

fint!, :)

2009-06-04 @ 12:03:18
URL: http://siluetter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0