14.27


HEY JAG HAR SOMMARLOV!! känns helt sjukt underbart.
nu ska jag inte ha ångest över skolan på två månader. galet bra
åh


du och jag skulle aldrig bli något seriöst. det var bara en kul grej lite fnittrigt barnsligt roligt.
det var aldrig meningen att det skulle bli såhär. såhär.
du har ditt och jag har mitt. mitt som jag absolut inte vill förlora. ditt som du vill bli av med men inte vågar
jag kan inte bli kär i någon som redan har en annan. sen 6 år tillbaka
jag kan inte. jag vill inte
precis som du sa. du vill inte så i vägen för min framtid. för att du tycker om mig för mycket
varför blir jag så ledsen när du säger att du ska lämna?
oddsen är för höga. jag vill inte heller.
du har lika långt kvar till 30 som jag har till 20. fyfan vad det rimmar illa
rimmar så sjukt illa
det skulle aldrig bli såhär. aldrig bli såhär


 

Kommentarer
Postat av: b2

2 UNDERBARA månader, kommer bli awesome

2009-06-11 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0