20.32


igår var det sjukt nyktert. jag mötte upp torunn i stan, sen åkte vi till söndrum och till wendelas kalas. jag stannade i en timma, om knappt det.... åkte in till stan igen och träffade the boss och c på b&b, stannade inte där sålänge heller utan gick och mötte en sjukt full jonas. vi skulle hem, och en sträcka som brukar ta en kvart tog helt seriöst en timma. han var upptagen att plocka en hel jävla blomsterbutik till mig... haha och då snackar vi vägblommor, andras pelagonier och buskblad. tard eller va? :) när vi kom hem och hade gått och lagt oss rullar han på mig så jag ramlar ur sängen och han tappar balansen och ramlar på mig och sätter armbågen med hela hans vikt på mitt lillfinger.
så nu har jag ett stukat lillfinger. tack jonas. 
så jag somnade kanske vid fem, och precis när jag hade somnat......

jonas: carro? carro? carrooo?
jag: mmmmmmmmmmmmm...?
jonas: har du varvat zelda?
jag: ööåh vaa? mmm när jag va liten.....
jonas: okej. super mario?
jag: mmmmmmmm
jonas: vaddå har du det eller? nintendo eller va?
jag: jonas käft jag sover!

och nu har jag jobbat hela dagen och är helt sluuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0