01.12


hej klockan är femton minuter över ett och i'm still awake
ikväll har jag handlat och lagat mat jag är duktig
älskar att bo själv
så jävla värt

ja juste. for your information så har jag tydligen knullat med en fotbolls-etta på aspero. jahapp
i somras när jag var tillsammans med jesper och när jag typ bodde i hylte (aaaa jag vet vad ni tänker det är verkligen stället som gud glömde totalt)
troligt dude liksom
men det är väl kul att vissa tror sig
fast i must say att det stör mig en liten smula
jag är oskyyyyldiiiiig

hjärnan dånar av trötthet jag måste diska har cravings efter kaffe
jag tröstköpte fincigg innan
jag är ruinerad och hela jag har hit the rock bottom
P kom hit


Kommentarer
Postat av: Emilia

JAG köpte ciggen åt dig ;);)

2009-03-07 @ 13:02:11
URL: http://emiliajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0