18.26


jag fattar ingenting
ingenting


fattar inte varför jag är så sjukt gnällig och rädd för att tillita mig på någon annan
jag tycker ju om dig
måste avsluta ett och annat först. kanske lite det jag drar mig för...
men jag tycker ju om dig
och du gillar mig
det är ok bara du gillar mig
för du tittar på mig och du ser bara mig. du tittar men du ser. du hör men du lyssnar
jag har talat för döva öron alldeles för länge. funnits mitt framför två andra ögon men dom har inte sett. bara tittat bara hört men inte lyssnat. jag har varit ett litet irriterande bi som surrat vid örat
men du VILL lyssna på mig och är faktiskt intresserad för vad JAG har att säga
jag tror inte du fattar hur ovant det här känns för mig
och det känns konstigt att jag tänker på dig nu
och inte en annan. bara lite fortfarande
men du gillar mig. och jag stormtrivs när jag är med dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0