18.51


Luften är klingande isblank omkring deras kroppar
där dom går.
och ser du nåt som liknar en tår, så är det isen som droppar.
för nu är det vår

söndag idag.
jag steg upp tidigt för att ta bussen hem från katrin. vi satt uppe hela natten och skrattade åt våran egna misär
det är viktigt att man gillar sig själv och sånt
men att den här stan är för liten
sverige är för litet
världen är för liten
vi hade druckit öl och melankolin var ganska hög men vi bara skrattade
hela helgen har varit så sjukt skev
fredagskväll är bara ett töcken av... förvirring
jag pratade med någon som jag inte känner. men som jag har tänkt på
förlåt. jag ber om ursäkt igen för den sorg jag antagligen vållat dig.
jag har varit med om exakt samma sak och jag vet hur jävligt det är och det är det sista jag vill att någon annan ska uppleva
förlåt.
fast nu känner jag mig mest töntig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0