00.48


jag har gått runt och bett om valmöjligheter.
att det för en gångs skull skulle vara JAG som sa nej. eller ja. jag som bestämde jag som bemästrar
det kändes som om det skulle ge mig en känsla av frihet.
men
när jag kan välja. när jag kan leka pick and choose så får jag djur i bur-känslan igen och det är liksom bara... LÅT MIG VA
låt mig va förfan
om det är något jag inte pallar med, något som jag verkligen inte fixar, är det... ansvar. påtryckningar på flera håll människor som tror att jag kan vara DEN DÄR personen
jag vill verkligen inte göra någon illa. jag hatar det. jag HATAR det. och då blir jag alldeles kall. helt jävla nollställd iskall som om jag inte kunde bry mig mindre men
jag gör ju det
bryr mig. det försvinner inte med åren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0