08.46


igår var det söndag. vaknade vid fyra och bara WATTUP
orkar inte
sen så fick jag ett trevligt sms och då tog jag tag i mitt liv och gjorde mig ordning så att folk kunde se på mig. traskade ner till folkparken och hoppade in i en bil och körde ner till tylösand. fast jonas satt vid ratten. vi satt vid havet en stund, sen åkte vi hem och satte på wristcutters och drack cola. helt ok
kom hem vid tolv och slocknade som en sten i min säng. hann inte ens läsa harry potter... vafan liksom nu ska harry and crew åka och råna gringotts. får bli ikväll.
fast jag ska ju jobba. fast med c och det är alltid bara så jävla bäst och han är typ frisk nu så jag slipper vara orolig tjej.

du säger att du gillar mig och du vet att jag gillar dig jag fattar inte varför vi inte bara kan skita i allt och vara snälla mot varandra och jag orkar inte ha en fet mur runt omkring mig och spela spel om vem som skiter i vem mest för det är bara så jävla fånigt jag vet att du läser det här och somsagt jag bryr mig inte att du läser att jag gillar dig för jag skulle tycka att det skulle vara så jävla soft och kolla på csi och småligga lite. jag vet allt mitt snack om att vara ett safetycall men så kom jag på att du är lite så för mig med när jag inte orkar påtryckningar från alla jävla håll och kanter och jag tror inte att det är nått fel med oss två egentligen utan det är allt runt omrking som är fel och att det är så mycket folk som tycker en massa saker som de inte vet ett piss om och jag vet att du kanske inte mår så jävla bra just nu och det gör så ont i hela mig för jag bryr mig om dig och hur du mår för det har jag alltid gjort och jag vill kunna fixa hela dig men jag kan ju inte det jag trodde verkligen att jag kunde vara det där superlimmet som fick dig att må ok men jag är ju inte det. vi kan chilla och inte ha en massa krav. ok? eller va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0