14.42


heeei

nu sitter jag i skolan och v'ntar p[ att min k'ra v'n sandra wahlin ska sluta. sj'lv s[.... har man missat det d'r med skolan idag.
som ni kanske har m'rkt s[ 'r detta tangentbordet wacko och jag vet icke hur jag ska 'ndra.. men ni fattar vaaa

kom hem inatt vid kvart ;ver ett fr[n jobbet... hann inventera hela restaurangen, skriva diffen fr[n alla kassorna, och skriva in allt in i datorn. fuck vad jag avancerar... liksom mcdonalds.. haha det 'r ju sjukt patetiskt...... well well.
kollade p[ klockan och d[ hade den pl;tsligt blivit halv sex imorse. hehehehe.
vaknade vid tjugo i tio, uppt'ckte till min f;rskr'ckelse att jag f;rv'ntades vara inne i stan och hon frissan om tjugo minuter... s[ vi hoppade ur s'ngen och n'stan sprang in till stan...
och nu sitter jag h'r. 'r sjukt blond, sidecuten 'r fixad + f;rgad. sl'nger upp en bild sen, kanske...

nej nu ska jag m;ta wahlin! hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0