18.41



jag blir ganska trött på människor som inte kan sluta lägga sig i andras problem och liv och samtidigt ha en massa jävla åsikter om något de inte vet ett skit om.
"hon ligger med chefen så hon kommer vinna bara för det" amen du FUCK YOU
jag jobbar för att tjäna pengar. inte för att få nya bästisar, men om man har kul och får pengar samtidigt är ju det såklart ett stort plus, men, jag orkar INTE med nått jävla drama enbart för att brudar jämt ska hålla på att bitcha och whina om nått som är utanför jobbet. jag gör vadfan jag vill och jag SKITER I om någon inte fixar det. jag känner vem jag vill, jag gör vad jag vill och jag ligger med vem jag vill. ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0