19.38


hej idag är det den 1:a maj och alltså dagen efter valborg.
hade kul igår, efter jobbet drog jag hem till åsa där frida, emma & flemsan var. efter en stund där drog vi in till stan och jag blev haffad av polisen o var tvungen att hälla ut all alkohol. fuck you liksom röv
sen blev det öl och en full tova och en hel del springade på b&b, brudigt whine och jag blev kallad för lilla tjejen hela kvällen och kastade flaskor och "serious talk" haha. jag är lilla tjejen och är ganska rolig.
sen träffade jag c och vi åkte hem. :) jag vaknade vid sju när han skulle till jobbet och jag hade en sjukt massiv bakfylla deluxe som inte har släppt än.......

tova är min bestiz tack för igår din mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0