blablablablabla


hm. J, jag antar att det var du som kommenterade mitt förra inlägg, och jag vill bara tillägga att jag det nästan bara var söndagsånget och endast söndagsångest, och att förvirrad är mitt förnamn just nu. sen skulle jag också vilja påpeka att jag blev sjukt förvånad att du läser min blogg. och att jag hoppas att inte jag har pajjat allting nu.

haft en arg-dag idag. hade nästan en hel rökfri dag igår och det kändes när jag vaknade imorse vill jag lova... inget kaffe och inga cigg = ingen rolig carro med andra ord. Fyfan så förbannad jag var, galet! det hela blev inte bättre av att jag tog fel buss och fick gå från österskans till sture, ingen jättesträcka jag vet men det gjorde mig bara ännu mer förbannad. tackochlov så hade jag yasse på plats och den bruden fick bjuda på en välbehövlig cigg, och den satt där den skulle vill jag lova...

uppe i varv, pms och lip. det kan inte bli bättre.

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0