21.11



Jag mår lite bättre idag, faktiskt. Försöker så sjukt intensivt att få min kropp att må bättre... och det går helt ok!
Igår mådde jag skit, alltså, riktigt dåligt. Ont i halsen, snurrig i huvudet, feberhud och givetvis feber på det! idag vaknade jag vid tjugo i åtta, somnade upp och gick upp vid ett. Var uppe på benen i en timma eller så och somnade och sov hela eftermiddan.. Och nu mår jag helt ok. Fortfarande lite slö och seg i skallen men kroppen mår ok. Och imorgon SKA jag må skitbra! För då kommer min fina Jonas hem!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Drömde riktigt sjuuka drömmar inatt.... Blandannat att jag var tvångintagen på sjukan för att gå upp i vikt? Jag skulle gå upp till 80 kilo... liksom eh va?? Fruktansvärt. Så jag försökte rymma men när jag sprang på vägen så körde mamma och pappa efter mig och slängde in mig i bilen och åkte tillbaka. Haha, snacka om att drömma mardrömmar alltså... Kan bero på min drastiska viktminskning (note to myself inte glömma bort att käka) Jag är så trött på hela den prylen med att VILJA gå upp i vikt men att INTE vilja äta... tack somfan för att jag inte är fjorton längre och verkligen är färdig med matångesten... Eller aa. Nästan är färdig iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0