13.31


ok hej

söndag och jag är kalasbakis
vaknade imorse runt halv elva och slog huvudet i Ps snetak. fyfan min hals var som ett sandpapper fyfan mitt huvud dunkar fyfan vad jag måste se ut. inte ok
kom ner till ett uppdukat bord med müsli cornflakes flingor grönsaker aprikoskräm etc etc etc etc jag mådde skit och så klart var jag tvungen att prata med föräldrar
jag är duktig på att prata med föräldrar dom brukar gilla mig men vafan JAG MÅR SKIT ok? haha sjukt suspekt
men nu är jag hemma och P är och spelar fotboll. att han orkar
men han är bra


massa telefonsamtal mitt i natten och jag ska nej det går inte nej jag vill inte. känns konstigt för jag har aldrig gjort så
jag vet inte om jag tycker det känns bra eller jo antagligen kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0