20.57


nu har jag sovit i fyra timmar och jag är fortfarande helt sjukt jävla slut.
igår var det tänkt att jag och lilla tova back skulle gå ut o ta EN ÖL och chilla lite. så blev det ju direkt inte.
naeh men jag började bli en smula trött på intriger, drama och löjliga brudar när klockan drog sig mot tre och jag ville hem, så jag och c gick hem till mig med ångest för att vi båda skulle upp och jobba idag.... somnade runt sex och sen väckte c mig vid åtta, jag sov kvar och blev väckt ytterligare en gång vid tio då han ringde och väckte mig och talade om att jag inte började jobba 12 som jag trodde, utan vid 11.. jaha så det var bara upp på benen och ta mig in till stan.
så min bakfyllda dag har tillbringats bakom en svettig kassa med rungande huvudvärk och jag ville bara springa hem och lägga mig igen... o helst med c... men jag överlevde!

Imorrn drar vi till göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0