ärthjärna



 
jag hatar att jag låter allting annat definera vem JAG är. jag gör så varenda jävla gång och hela hela hela tiden och jag lär mig ALDRIG.
aldrig.
jag kan inte hantera tillit. jag vet att jag har gnällt mycket om det men det är trotsallt så det är. jag fixar det inte. jag kan inte lära mig att älska mig själv och LITA på mig själv.
fan för om man inte kan det, älska och lita på sig själv, då lägger man ALLT det ansvaret på någon annan och det är ett för tungt lass att bära. det är ingen som fixar det.
det är så jävla svårt.
för jag kan inte ta in när jag hör hur bra jag är, hur älskad jag är och hur betydelsefull jag är. för jag tror helt allvarligt att det inte kan vara så.
jag tycker ju inte det själv. 
men jag håller det inne, lägger locket på. försöker vara glad, pepp och rolig i det syftet att övertyga, och för att inte bli en börda och att allt är lätt. att JAG är lätt.
eller så blir jag arg, försöker hämnas och bete mig som om jag inte bryr mig. men det är det jag gör. i allra högsta grad.
det är ju förfan det enda jag bryr mig om. det är ju det enda jag tänker på.
hela hela hela hela hela tiden.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0