19.05


fan så trött jag är. helt slut. utpumpad. sleten.

igår var det utgång som gällde! blev underbar och jag flög på molnen.
men ingen alkohol dock, skulle ju jobba idag. 09.00-17.00.
så jag tänkte ta det lugnt, komma hem vid ett, två-snåret och somna dirr och vara fint utvilad imorse när jag skulle upp. tyvärr blev det icke fallet. naeh, sov bort alarmet, men kollade ändå klockan av nån konstig anledning. upptäckte då plötsligt att min buss hade gått för tio min sen och jag började om en kvart. whoops
fick skjuts in till stan och var där i tid och allt. fan så bra man är ibland!

fast sen så har jag inte varit lika bra under resten av dagen. nä.
1. hällde ketchup över hela golvet i köket. ägnade min halvtimmes rast åt att torka upp allt. en mardröm
2. klämde tummen i kassan (FATTAR NI hur fruktansvärt ont det gör??!?!?) började tjuta i kassan & tårarna sprutade.. behöver väl inte säga mer.
3. My i kassan brevid råkade stöta till mig så att jag spillde skållhett kaffe över hela armen, detta tio minuter efter incidenten med tummen.... trodde jag skulle dö, allvarligt talat. och jag började tjuta igen.
4. var sjukt klumpig och spillde ut cola över hela läsk-stationen.
5. råkade ha lite halvt sönder kvitto-maskinen.

sen så vill jag bara hälsa alla mammor med kidz som ska ha Happy Meal. jag hatar er & ni borde dö allihopa.

ikväll blir det utgång med tovalainen!

väldigt många nerhoppningar men jag vill bara tillägga JOHAN att jag vet hur en diss ser ut när jag får en. just as you know. så trög är jag inte va.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Well man måste ha sina "downdagar" för att inse vad som är bra! Kramar

2008-12-20 @ 23:34:29
URL: http://totallyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0