00.12

som alla som känner mig säkert vet är ju att jag inte är den mest skarpaste kniven i lådan. eller har alla chipsen i påsen. alla indianerna i kanoten, whatever! jag lyckades somna för typ fyra, fem timmar sen, och vaknade precis. gött. då kan jag ju lätt förvänta mig en sömnlös natt (med eller utan zombieskräck)

jag kollade igenom en "gammal" väns bdb precis. okej, det är inte en gammal vän i den bemärkningen. men en vän som jag kom sjukt nära och som jag absolut kunde kalla en av mina bästa. det är inte speciellt längesedan jag lärde känna denna unga herre, men det smärtar att inte ha samma kontakt längre. Jag har gjorde dumma saker, jag vet det. Jag svek ditt förtroende, och det finns inget som jag ångrar som det. Om jag fick välja mellan dessa två parter som jag kind of slets i mellan, så skulle jag utan tvekan välja dig, L. men jag tror att det är försent nu... förlåt...

och sen är jag bäst och har fixat textningen här på bloggen. way to go

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0